Fii la curent cu cele mai eficiente metode de reducere a costurilor cu flota auto.

Abonează-te la newsletter!

Tot ce trebuie să știi despre formularele din Nexus Driver

Să organizezi o flotă nu este deloc ușor atunci când echipa ta nu este implicată în activitate.  

Sunt multe lucruri ce nu pot fi neglijate și care necesită mereu atenția și implicarea ta. Iar dacă tu ești prins în tot felul de activități organizatorice necesare, dar mai puțin importante, timpul devine o resursă extrem de limitată.  

Poți însă să câștigi timp prețios și să îmbunătățești totodată organizarea coechipierilor tăi. 

Cum? 

Implicându-i și oferindu-le resursele necesare pentru ca ei să-și mențină singuri ordinea în activități. 

Dar mai ales, oferindu-le un mod de a ține evidența tuturor livrărilor, vânzărilor sau interacțiunilor cu clienții și de a ți le comunica în timp real

Cu formularele din aplicația mobilă Nexus Driver, echipa ta va avea toate resursele necesare pentru a se organiza și a actualiza constant activitatea și baza de date. 

Formulare, documente, rapoarte de activitate – toate informațiile vor fi centralizate și procesate în timp real, astfel încât tu vei fi mereu la curent cu statusul activităților și pregătit de orice intervenție sau obstacol.

Află mai departe:

  1. Ce este Nexus Driver

Ce este și cum funcționează

  1. Cum utilizezi formularele 

Configurare și personalizare | Domenii compatibile

  1. Exemple de formulare 

Instalări/montaj | Reciclare deșeuri | Merchandising | Recuperare creanțe | Predare/primire vehicul | Intervenții | Vizite clienți | Vânzări | Chestionar activitate

1. Ce este Nexus Driver

Nexus Driver este aplicația mobilă de monitorizare prin GPS concepută să rezolve cele mai multe probleme cu care te confrunți în coordonarea flotei sau a echipei din teren, în cel mai simplu mod.

Aplicația funcționează pe bază de tehnologie GPS, putând fi de asemenea conectată la un sistem de monitorizare prin GPS pentru o gamă variată de opțiuni. Chiar și pe cont propriu însă, aplicația Nexus Driver îți poate oferi ajutorul de care ai nevoie în organizarea echipei tale din teren. 

Aceasta se instalează pe orice dispozitiv cu conexiune la internet și transmite date integral, atât timp cât rămâne conectată la sursa de internet sau la un sistem de monitorizare a flotei. 

2. Cum utilizezi formularele 

Agenții tăi pot folosi formularele din aplicația Nexus Driver pentru a ține o evidență a tuturor interacțiunilor cu clienții.

Cu ce categorie de client a avut loc interacțiunea? Care sunt problemele cu care se confruntă? Dar produsele ce îl pot ajuta? 

Știind mereu răspunsul la astfel de întrebări, asiguri atât o bază de date de clienți solidă, cât și performanța ridicată a agenților, care vor fi mereu pregătiți pentru orice întâlnire. 

Echipa ta va completa în timp real chestionarele legate de intervenții, vizite sau de alte situații. În plus, vei avea o evidență a condiției vehiculelor la predare-primire. 

Formularele de tip chestionar sunt personalizabile, astfel încât tu să le adaptezi nevoilor tale și ale clienților tăi. 

Configurare și personalizare:

  1. Nexus GPS Tracking

În primul rând, din contul tău de pe platforma Nexus GPS Tracking, configurezi cum vrei să arate și ce vrei să cuprindă formularul pe care șoferii tăi îl vor completa din teren, din aplicația mobilă.

În meniul Management Formulare, poți adăuga un chestionar potrivit pentru tine, personalizând numele și adăugând câmpuri suplimentare. Precum și importând template-uri, dacă este cazul:

  1. În aplicația mobilă Nexus Driver

Formularul creat în Nexus GPS Tracking va apărea așa cum a fost configurat în aplicația mobilă a șoferilor, pentru a fi completat corespunzător:

Cu ce domenii sunt compatibile formularele

Aplicația mobilă este ideală pentru orice activitate ce presupune coordonarea unei flote sau a unei echipe de teren, indiferent că au loc sau nu interacțiuni directe cu clienți.

Amintim: 

Vânzări. Ține evidența progresului vânzărilor sau al interacțiunilor cu prospecții astfel încât să știi mereu oportunitățile existente și cât de perfomanți sunt agenții tăi. În urma centralizării datelor, poți vedea cum să-ți prioritizezi clienții și cât de bine răspund la tacticile de vânzare.

Transport și livrări. Află în timp real statusul traseelor și al livrărilor. Dar mai ales, află imediat atunci când are loc o situație neprevăzută, cum ar fi marfă lipsă sau probleme în tranzacțiile cu clienții. Vei îmbunătăți astfel nu doar relațiile cu clienții, cât și timpul petrecut cu rezolvarea ulterioară a unor astfel de situații. 

Comerț. Tranzacțiile comerciale presupun multe etape, de la transport la încasarea banilor și la suportul acordat chiar și după încheierea tranzacțiilor. Agenții tăi îți pot comunica în timp real gradul de realizare al acestora și date relevante despre fiecare proces în parte. Ai astfel mereu o viziune de ansamblu asupra tuturor operațiunilor și ești pregătit la fiecare pas. 

Prestare servicii. Timpul este esențial când activitatea ta depinde de cât de rapide și impecabile sunt serviciile oferite clienților. Dezorganizarea este cauza principală a nemulțumirilor acestora și a  timpului irosit. Cu formularele din Nexus Driver, agenții tăi își vor organiza singuri activitatea iar tu vei primi informațiile esențiale în timp real. În plus, serviciile oferite vor fi mereu prompte și calitative. 

3. Exemple de formulare

  1. Instalări/montaj
  1. Reciclare deșeuri
  1. Merchandising 
  1. Recuperare creanțe 
  1. Predare/primire vehicul
  1. Intervenții 
  1. Vizite clienți
  1. Vânzări
  1. Chestionar activitate

Rapoarte de activitate cu datele din formulare

Folosind informațiile din formularele completate, poți vedea care sunt punctele forte sau punctele slabe la activitatea agenților și multe altele, în funcție de interesele tale. Spre exemplu, în cazul intervențiilor sau al vizitelor, poți vedea ce a consumat cel mai mult timp sau dimpotrivă, cărui lucru nu i-a fost acordată suficientă atenție. 

Mai mult, prin intermediul graficelor de activitate, vezi exact cum este distribuit timpul în rezolvarea problemelor și îndeplinirea targeturilor. Cât timp s-a petrecut la clienți și de ce, cât timp durează detectarea defectelor în cazul diverselor intervenții și multe altele.