Fii la curent cu cele mai eficiente metode de reducere a costurilor cu flota auto.

Abonează-te la newsletter!

Nu mai ratezi nimic important cu notificările pentru reînnoirea documentelor din Nexus GPS Tracking 

Este foarte ușor să omiți termene importante, în special atunci când ai multe vehicule în grijă. Iar astfel de neglijențe pot însemna taxe, amenzi și alte cheltuieli inutile.

În pofida implicării tale, îți este probabil greu să fii mereu la curent cu tot ceea ce ține de flota ta.

Tocmai de aceea, Nexus GPS Tracking îți oferă toate funcțiile necesare pentru a fi la curent cu lucrurile esențiale bunului mers al flotei tale.

Sistemul de management al flotei are grijă să fii clipă de clipă informat, astfel încât să nu mai fie niciodată nevoie să verifici singur statusul plăților, asigurărilor sau al altor acte importante.

Află, în continuare:

  1. Ce sunt și cum funcționează alertele de reînnoire a documentelor din Nexus GPS Tracking?
  2. Pentru ce acte le poți folosi?
  3. Cum le configurezi în aplicație

1. Ce sunt și cum funcționează alertele de reînnoire a documentelor din Nexus GPS Tracking?

Alertele sunt opțiuni personalizabile din sistemul de monitorizare a flotei Nexus GPS Tracking, pe care le poți configura chiar și singur, pentru a se adapta nevoilor tale specifice. Poți seta o varietate de astfel de alarme, pentru fiecare vehicul în parte.

Odată atins termenul limită stabilit de tine, vei fi notificat că a sosit momentul să cumperi o nouă asigurare, să extinzi termenul anumitor documente sau orice altceva ai ales să introduci în sistem. În plus, poți primi mai multe notificări, la diferite intervale (de 15, 10, 5 sau 0 zile), pentru a fi absolut sigur că nu ratezi termenul limită.

Mai mult, vei putea adăuga cheltuielile la categoria Costuri pentru a avea astfel și o evidență a tuturor cheltuielilor flotei.

2. Pentru ce acte sau proceduri poți folosi alertele?

Pentru cele esențiale activității tale, cum ar fi:

  1. Rovinietă
  2. ITP
  3. RCA
  4. CASCO
  5. CMR
  6. Revizie
  7. Anvelope
  8. Certificări și autorizații

Dar și pentru procedurile legate de șoferi sau alte bunuri:

  1. Permisul de conducere
  2. Evaluarea psihologică
  3. Protecția muncii
  4. Expirarea trusei medicale

Sau orice altceva ai nevoie.

3. Cum configurezi alertele în aplicație

  1. Din meniul Costuri, selectezi Categorii de Cost și alegi opțiunea Afișare detalii.
  2. Aici, setezi denumirea costului și te asiguri că selectezi drept condiție Declanșează alarmă.
  3. Apeși butonul Adăugare.
  4. Din meniul Configurare, selectezi Vehicule, de unde vei putea seta data, distanța și ora de funcționare pentru fiecare vehicul în parte.

Vezi cum să configurezi alarmele pas cu pas, în acest tutorial video.